Роботи на всіх ділянках будуть йти паралельно, в цілодобовому режимі без вихідних.
Після 10 років
простою з мертвої точки зрушився процес добудови Дарницького
автомобільно-залізничного переходу. Будувати об'єкт буде один з найбільших
гравців ринку дорожнього будівництва - українсько-німецьке спільне підприємство
«Автострада».
Загальний перелік
робіт включає будівництво 4-х споруд загальною довжиною близько 1500 метрів і
вагою понад чотири тисячі тонн. Ширина нової автодорожньої розв'язки
становитиме від 10 до майже 13 метрів. В рамках робіт буде побудовано 25 нових
опор естакадних з'їздів з монолітного залізобетону, висота яких сягатиме 15
метрів. Покриття дорожнього полотна буде з двошарового асфальту товщиною 80 мм
на попередньо покладену гідроізоляційну мембрану.
Одночасно з
підготовчими роботами компанія почне будівництво нових опор і підпірних стін,
які планується завершити орієнтовно за 2-3 місяці. Зокрема, в найближчих планах
- початок монтажу і зварювання балок прогонових будов, які вже змонтовані, а
також нових блоків.
З листопада
поточного року, після проходження всіх погоджувальних і підготовчих етапів
компанія планує почати будівництво опор заїзду на міст і другого з'їзду на
набережну в бік моста Патона.
Роботи на всіх ділянках
будуть йти паралельно і в цілодобовому режимі без вихідних, повідомили в
прес-службі "Автостради". Завершити будівництво розв'язки планується
в грудні 2022 року. Однак все залежатиме від готовності Київської
міськадміністрації сприяти у вирішенні ряду інфраструктурних та логістичних
завдань. Наприклад, необхідно буде частково перекрити частину вулиці Канальної,
на якій є міські комунікації - їх потрібно буде переносити. Крім того, в
радіусі майбутнього будівництва знаходиться "цвинтар" нелегальних МАФів,
які теж потрібно кудись подіти, повідомляє Darnytskyi.kiev.ua з посиланням на УНІАН.
0 коментарі:
Дописати коментар